I forhold til barna:
- Aktivitetar rundt natur.
- Estetiske opplevingar.
- Vi arbeider etter ein utvida kristen føremålsparagraf.
SAMLINGAR/AKTIVITETER:
- Bibelforteljingar
- Hjartesamlingar
- Tema/prosjekt
- Turdagar
- Førskuleklubb: 5åringane
- Vår store verden: 4åringane
- Rim/regler/rytme/song: 2-3åringane
- Begrepskassen: 1-2åringane
- Barnas val
BOLTREPLASS:
- Avdelingane, oppdelte i mindre områder.
- Fingarderoben
- Kjøkken
- Aktivrom
- Artelier
- Uteområde, innafor gjerdet
- Stølen
- Nærmiljøet
I forhold til personalet:
- Ein arbeidsplass for alle
- Samarbeidsutvikling
- Kompetanseheving
- Alle må møta barn med respekt – aksept – godskap – forståing – tryggleik – lojalitet - vera lyttande.
- Vera lojale i forhold til grenser som er heilt klare – men dette kan skje på 1000 forskjellige måtar.
- Ikkje kopiera væremåte eller stil – finn din stil.
- Alle må få vera seg sjølv i møte med barna – ha ulike roller. Nokon trøster, nokon finn på noko gøy, osv.
- Ein kan bli einige om kva som er dårleg kommunikasjon.
- Det er ikkje kva du kan, eg er ute etter, men at du vil gjera ditt beste og sjå og læra, og spørja om hjelp/råd.
- Skjer det feil; vær heilt tydeleg, og sei til barn og foreldre at det som skjedde var feil.
- ”Ein venn er ein som rekker ut handa og rører ved hjarta ditt”
Pedagogisk arbeid:
- Planlegging
- Kompetanseinnhenting
- Gjennomføring
- Dokumentasjon
- Vurdering
- Refleksjon
Praktisk arbeid:
- Organisering
- Timeplanar
- Dagsrytme
- Rutiner